Bascou, Charles
jest z wykształcenia inżynierem, w dziedzinie muzyki samoukiem. Specjalizuje się w badaniach nad technologiami stosowanymi w IRCAM w muzyce i sztukach performatywnych. Jako realizator informatyki muzycznej współpracuje z kompozytorami, muzykami i innymi artystami rezydującymi w GMEM Marseille, jak Reinhold Friedl, Tristan Murail, eRikm, Jean-Christophe Feldhandler, Nicolas Maigret, Katharina Rosenberger, Yann Robin, Natacha Muslera, Pom Bouvier B., Martin Matalon, David Merlo, Mauro Lanza, Alessandro Bosetti, Sébastien Roux. Zajmuje się także kompozycją, improwizacją i performansami dźwiękowymi. W roku 2009 rozpoczął współpracę z grupą Collectif "Large Bande" (Patrick Portella, Jean Luc Therminarias, Josef Amerveil i Olivier Renouf), badającą formy prezentacji muzyki elektroakustycznej (Université Sonore du Printemps - CDN de Caen, Festival Nuit D'Hiver - GRIM Marseille).
Od roku 2009 pracuje nad solowymi performansami dźwiękowymi, w których zasadniczą kwestią jest stopniowanie (energii, słuchania) w przeciwstawnych masach poddanych nierzadko absurdalnej systematyzacji (Festival Variable(s) - Bourbaki rec., Rencontres d'Art en Marche - Laisser Le Passage Libre). Współpracował również z choreografią Mathilde Monfreux jako kompozytor muzyki do spektakli Tube i Last Lost Lust. W roku 2012 dołączył do wytwórni daath records.