Cybulski, Krzysztof
muzyk i artysta dźwiękowy. W swoich pracach łączy rozwiązania analogowe, cyfrowe, akustyczne i mechaniczne, tworząc interaktywne obiekty dźwiękowe oraz instrumenty. Laureat Paszportu „Polityki” za 2018 rok w kategorii kultura cyfrowa (wraz z grupą panGenerator). Otrzymał wyróżnienie (honorary mention) Prix Ars Electronica w roku 2017 w kategorii „digital musics & sound art”. Dwukrotny półfinalista oraz finalista konkursu Margaret Guthman Musical Instruments Competition w Georgia Institute of Technology w Stanach Zjednoczonych (2014, 2015 i 2016). Uczestniczył w takich wydarzeniach jak Future Innovators Summit/Ars Electronica Festival (Austria, 2018), Athens Digital Art Festival (Grecja, 2018), International Conference of New Interfaces for Musical Expression (Dania, 2017), Ars Electronica (Austria, 2017), Warszawska Jesień (2016), Musica Polonica Nova (2018), Biennale WRO (2015), Ad Libitum (2015), Audio Art (2018), Instalakcje (2015). Współpracował z takimi artystami jak Robert Curgenven, Krzysztof Knittel, Anna Zaradny, Norman Leto, Sławomir Wojciechowski. Beneficjent stypendium artystycznego m.st. Warszawy w roku 2019, stypendium MKiDN w 2017 oraz programu Zamówienia Kompozytorskie w latach 2013 i 2015. Współtworzy zespoły Lomi Lomi (Lado ABC), 4way Quartet (Karrot Kommando) oraz Cybulski/Lipiński/ Szuszkiewicz.
Wybrane prace: Spectral Score, system do cyfrowo wspomaganej kolektywnej improwizacji (2013), AAABBBEEIKKR, kompozycja na zespół kameralny, głosy żeńskie i live electronics (2013), Morph, kompozycja na wiolonczelę, klarnet basowy i live electronics (2015), Acoustic Additive Synthesizer, akustyczno-cyfrowy instrument (2015–16), Acoustic Harmonic Synthesizer, akustyczno-cyfrowy instrument (2017), Modular Process Music, interaktywne obiekty dźwiękowe (2019).