Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Znowu festiwal o nieokreślonym obliczu. Trochę klasyki: Opera z Brna z dwoma dziełami Leoša Janáčka (Przygody Lisiczki Chytruski i Z martwego domu), awangarda: San Francisco Polyphony György Ligetiego, pamiętne wykonanie Czarnych Aniołów George'a Crumba (Kwartet Wilanowski w swej najświetniejszej formie), La Passion selon Sade Sylvano Bussottiego, spektakl - dziś powiedzielibyśmy multimedialny - w Auli Politechniki Warszawskiej. Po raz pierwszy pojawia się tu gra ka komputerowa, Como una ola de fuerza y luz Luigiego Nona, muzyka polska: Inne głosy Tomasza Sikorskiego, Psychodrama Tadeusza Bairda, Przebudzenie Jakuba i Magni cat Krzysztofa Pendereckiego, Paroles tissées Witolda Lutosławskiego z solistą Peterem Pearsem, opera Zmierzch Peryna Zbigniewa Penherskiego, Muzyka na orkiestrę nr 4 A-LA Andrzeja Dobrowolskiego. Debiut Krzysztofa Knittla: punkty/linie na klarnet, taśmę i diapozytywy. Komisja Repertuarowa działa pod przewodnictwem Józefa Patkowskiego (do 1978).