Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
W programie: Krzysztofa Meyera VII Kwartet smyczkowy, Andrzeja Panufnika Arbor cosmica, George'a Crumba Ancient Voices of Children, François-Bernarda Mâche'a osobliwe utwory na fortepian, osiem rąk Styx i Lethe, swoista minimal music Henryka Mikołaja Góreckiego Recitativa i ariosa "Lerchenmusik", koncert IRCAM-u, wielki cykl pieśni orkiestrowych A Life's Parallels II Rafała Augustyna. Ale przede wszystkim to rok György Ligetiego. Można było usłyszeć m.in.: oba Kwartety smyczkowe, Trio, Rami cations i Atmosphères, Lux aeterna i kilka innych utworów chóralnych, a także pierwsze fortepianowe Etiudy, w tym dedykowaną "Warszawskiej Jesieni". Z wykonawców pojawili się: flecistka meksykańska Marielena Arizpe, z Niemiec klarnecista Eduard Brunner, pianista Herbert Henck, Niedersächsische Staatsoper z Hanoweru i Chór Süddeutscher Runfunk ze Stuttgartu, ponadto Prezydencka Orkiestra z Ankary, Orkiestra Symfoniczna RTv w Lublanie pod dyrekcją Antona Nanuta i Ensemble intercontemporain pod dyrekcją Artura Tamayo z Paryża.
Flecistka Marielena Arizpe umieściła w programie utwór ponadprogramowy: Lamento Maria Lavisty; wykonanie poświęciła pamięci o ar tragicznego trzęsienia ziemi, które właśnie 19 września nawiedziło jej ojczyznę, m.in. miasto Meksyk, z którego pochodzi artystka.