Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
To rok Cartera. Elliotta Cartera. Warszawskojesienna publiczność miała okazję posłuchać jego: A Symphony of ree Orchestras, chóralnej To Music, Timpani Pieces na kotły solo (sic!), Triple Duo oraz fortepianowych Night Fantasies. Ale też debiutują Anna Zawadzka (Girare na taśmę i perkusję) i Magdalena Długosz (Pulsacje na taśmę), Sławomir Olszamowski, Wiesław Rentowski oraz Hanna Kulenty (Ad unum). W programie: A Haunted Landscape George'a Crumba, Koncert klarnetowy i I Symfonia Isanga Yuna, Narodzenie na chór i orkiestrę Zbigniewa Bujarskiego, II Symfonia "Koncertująca" Aleksandra Lasonia, VI Symfonia Giji Kanczelego, Eufonia Tomasza Sikorskiego, cztery cykle wokalne György Kurtága, II Symfonia Andrzeja Krzanowskiego, Shaker Loops Johna Adamsa i prawykonanie Pozdraveni Marka Kopelenta. Ponadto recitale kanadyjskiego flecisty Roberta Aitkena, pianisty Szabolcsa Esztényi'ego, klawesynistki Elżbiety Chojnackiej, trzy koncerty muzyki na taśmę, występy Ensemble Modern, Speculum Musicae, chóru Schola Cantorum Gedanensis i - jak zwykle - orkiestr i zespołów polskich.