Met, Anna
Scenografka, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Wielokrotnie współpracowała z Natalią Korczakowską – ich wspólne projekty to Verklärte Nacht (Teatr Narodowy, 2006), Smycz (Teatr Polski we Wrocławiu, 2006), Elektra (Teatr im. C.K. Norwida w Jeleniej Górze, 2008), Pasażerka Zofii Posmysz (Teatr Współczesny we Wrocławiu), Solaris. Raport na podstawie Solaris Stanisława Lema (Teatr Rozmaitości), Dynastia. Sclerosis multiplex (w wałbrzyskim Teatrze Dramatycznym), Natan mędrzec Gottholda Ephraima Lessinga (Teatr Narodowy), Dziady część III (Teatr Dramatyczny w Białymstoku), Przedwiośnie (Teatr Wybrzeże). Pracowała z Anną Smolar nad spektaklami: Bullerbyn w Teatrze w Opolu, Pinokio w Nowym Teatrze w Warszawie (2014), Aktorzy żydowscy w Teatrze Żydowskim w Warszawie i Dybuk w Teatrze Polskim w Bydgoszczy (2015).
Z Grażyną Kanią zrealizowała Nordost (Teatr Polski w Bydgoszczy, 2007), a z Wojtkiem Klemmem – Dzienniki Majdanu (Teatr Powszechny w Warszawie).
Projektowała również scenografię do przedstawień sztuk Iwana Wyrypajewa i w jego reżyserii: Iluzje (Narodowy Stary Teatr, 2012) Nieznośnie długie objęcia (Teatr Powszechny w Warszawie, 2015), a także Ożenku Gogola (Teatr Studio, 2013).
W roku 2011 zadebiutowała jako twórczyni scenografii i kostiumów w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, przygotowując na Scenie Kameralnej inscenizację Jakoba Lenza Wolfganga Rihma. Kolejna realizacja operowa to scenografia do Halki Stanisława Moniuszki – oba spektakle w reżyserii Natalii Korczakowskiej.
Nagrodzona w konkursie Klasyka Żywa w 2015 roku za Bramy raju Jerzego Andrzejewskiego we Wrocławskim Teatrze Współczesnym i Przedwiośnie Stefana Żeromskiego w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku.