jest dziś jednym z najbardziej rozchwytywanych pianistów wykonujących eksperymentalną muzykę współczesną. Ma na swoim koncie ponad 200 prawykonań. Wystąpił m.in. na festiwalach w Salzburgu, Szlezwiku-Holsztynie, Ultraschall, Märzmusik, Inventionen, Huddersfield, Heidelbergu, PGNM w Bremie, Piano+ w Karlsruhe, Klangwerkstatt w Berlinie i Klangwerktage w Hamburgu, Nous Sons w Barcelonie, Wakacyjnych Kursach Nowej Muzyki w Darmstadcie, a także uczestniczył kilkakrotnie w Światowych Dniach Muzyki MTMW.
Dokonał nagrań dla Radia Niemieckiego w Berlinie, Radia Szwajcarskiego DRS, WFMT Chicago, Radia Heskiego, Radia w Bremie i SWR, a także dla firm fonograficznych Wergo, Mode, durian, World Edition, CRI, Nochords, Naivsuper; jego nagranie wykorzystano również na pierwszej płycie wydanej pod marką Huddersfield Contemporary Music.
Jako pianista i ekspert w dziedzinie elektroniki jest częstym gościem w studiach muzyki elektronicznej, takich jak CNMAT, CCRMA, ICEM i ZKM. W ramach trwającego projektu DSP 63.0 jego autorstwa współpracują studia muzyki elektronicznej w całej Europie.
Od 1998 r. Berweck stale występuje w Stanach Zjednoczonych. Wykładał m.in. na uniwersytetach: Harvarda, Standforda, Berkeley, San Francisco i Uniwersytecie Stanu Nowy Jork w Buffalo, często na tematy nowej notacji muzycznej oraz interpretacji muzyki najnowszej.
W latach 2008–12 był stypendystą DAAD w CeReNeM – ośrodku badań nad muzyką nową przy Uniwersytecie w Huddersfield. W 2013 r. opublikował dysertację o wyzwaniach stojących przed wykonawcami muzyki elektroakustycznej. Mieszka w Berlinie.