ur. w 1975 w Damaszku. Początkowo uczył się gry na skrzypcach u Riyada Sukara. W 2004 r. ukończył studia magisterskie w dziedzinie kompozycji w Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Zbigniewa Bujarskiego. Obecnie odbywa studia doktoranckie pod kierunkiem Krzysztofa Pendereckiego. W 1999 r. brał udział w międzynarodowych warsztatach muzycznych w Buckow k. Berlina. W 2008 r. został zaproszony na Uniwersytet Bilgi w Istambule, Wydział Muzyki jako artysta/kompozytor podczas Dni Muzyki Polskiej. Od 2011 r. jest członkiem Związku Kompozytorów Polskich i zasiada w zarządzie jego krakowskiego oddziału. Ma reprezentować Syrię podczas inauguracji Instytutu Współczesnej Muzyki Bliskowschodniej na Uniwersytecie Brunel w Londynie. Od 2008 r. wykłada w Akademii Muzycznej w Krakowie.
Za utwór Dwie pieśni na sopran i orkiestrę smyczkową otrzymał w 1997 r. I nagrodę na Konkursie Kompozytorskim im. Adama Didura w Sanoku. W 2012 r. zdobył drugą nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim Agosto w Bolonii. Jego utwory były wykonywane w Polsce (m.in. na Warszawskiej Jesieni, Festiwalu Premier, podczas Dni Muzyki Kompozytorów Krakowskich), na Ukrainie (Festiwal Kontrasty we Lwowie, Festiwal Muzyki Współczesnej w Kijowie), w Niemczech (Morgenland Festival Osnabrück), we Francji, Włoszech, w Holandii i Wielkiej Brytanii (w salach Plaisterers’ Hall, Cadogan Hall i podczas Al Farabi Concerto), Stanach Zjednoczonych, Egipcie, Tunezji, Armenii, Syrii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Ważniejsze utwory: Dwie pieśni na sopran i orkiestrę smyczkową (1997), Adar na orkiestrę smyczkową (1998), Trio Bayat na klarnet, skrzypce i wiolonczelę (1999), Gesture na skrzypce i fortepian (2000), Koncert na skrzypce i wielką orkiestrę symfoniczną (2000), Beati Pacifici na chór mieszany (2000), For Nahel na trąbkę i fortepian (2001), Miroir na chór mieszany (2001), Les Temps des Pierres na baryton i fortepian (2001; wersja na baryton i orkiestrę symfoniczną 2007), Gesture II na skrzypce i fortepian (2002), Muzyka kameralna na orkiestrę smyczkową (2003), Muzyka komputerowa nr 1 na taśmę (2003), Levante na dwoje skrzypiec i wielką orkiestrę symfoniczną (2003), Levante II na wielką orkiestrę symfoniczną (2003), Koncert na klarnet i wielką orkiestrę symfoniczną (2004), Levante III na skrzypce i wielką orkiestrę symfoniczną (2004), Oriento Grosso na klarnet, wiolonczelę i orkiestrę (2004), II Koncert na skrzypce i orkiestrę symfoniczną (2005), Glyptos na flet i perkusję (2005), Levante IV na wielką orkiestrę symfoniczną (2006), Song Without Words II na klarnet i orkiestrę smyczkową (2007), Kwartet smyczkowy (2007), In memoriam Sulhi Al-wadi na taśmę, klarnet i trio smyczkowe (2008), Song Without Words III na wiolonczelę i smyczki (2009), Solo na wiolonczelę (2009), Glyptos 2 na flet, klarnet, trąbkę, fortepian, skrzypce, kontrabas i taśmę (2010), Some Words... na fortepian (2010), Glyptos 3 na obój, saksofon, akordeon, fortepian i skrzypce (2011), Beati Pacifici na mezzosopran, fletnię Pana, duduk, qanun, erhu, violę da gamba i kontrabas (2011), Kwintet na rożek angielski i kwartet smyczkowy (2012), Song Without Words IV na skrzypce, perkusję i orkiestrę smyczkową (2012), Tree of Melancholy na sopran i fortepian (2013), Gerra and Qasioun na obój i 11 instrumentów smyczkowych (2013), Dwa poematy Mihiar z Damaszku na pięciu śpiewaków (2013), Ode to Maulana Rumi na qanun i osiem wiolonczel (2014).