Kompozytor, absolwent prawa na Uniwersytecie Łódzkim, teorii muzyki i kompozycji w łódzkiej Akademii Muzycznej oraz trzyletnich studiów podyplomowych w Accademia Nazionale di Santa Cecilia w Rzymie. W latach 2011–14 uczestniczył w kursach muzyki elektronicznej Cursus 1 i 2 w paryskim IRCAM Centre Pompidou. Jego utwory były zamawiane i wykonywane w renomowanych ośrodkach muzyki współczesnej, m.in. w ramach weneckiego Biennale, IRCAM Manifeste, Bang on a Can Marathon, MATA i Noise Non-ference w Nowym Jorku, sezonu IRCAM w Paryżu, Gaudeamus Musik Week w Amsterdamie, festiwali Les Espaces Sonores w Bazylei, Rondò w Mediolanie, Warszawska Jesień, Sacrum Profanum, a także w Chinach i Japonii przez takie zespoły jak: Ensemble intercontemporain, Neue Vocalsolisten Stuttgart, Bang on a Can All Stars, Ensemble Linea, Oslo Sinfonietta, E-Mex, Nikel, Algoritmo, Zone Expérimentale, Meitar, Divertimento, Orkest de ereprijs, Sinfonia Varsovia, Orkiestra Muzyki Nowej.
Był stypendystą m.in. Internationales Musikinstitut Darmstadt, Aldeburgh Centre of Music, francuskiego stowarzyszenia autorów SACEM, rządu włoskiego, programu Młoda Polska, otrzymał też Stypendium im. Witolda Lutosławskiego oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Uczestniczył w programie opieki nad młodymi kompozytorami Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego (2007–10). Jest także laureatem kilkunastu konkursów kompozytorskich, m.in. Franco Donatoni Award, Salvatore Martirano Award, Reading Panel IRCAM, MATA w Nowym Jorku, Biennale David Walter Competition w San Francisco, Sun River w Chengdu. Uczestniczył w programie opieki nad młodymi kompozytorami Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego.
W 2013 roku został zwycięzcą prestiżowego Toru Takemitsu Award, największego konkursu kompozytorskiego w Japonii. Został też nominowany do nagrody środowiska muzycznego Koryfeusz Muzyki Polskiej. W 2014 był laureatem programu rezydencji artystycznych Miasta Paryża i tamtejszego Instytutu Francuskiego. Pracuje w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi, łódzkiej Akademii Muzycznej oraz Filharmonii Łódzkiej.
Ważniejsze utwory: Agnus Dei na chór, cztery perkusje, obój i taśmę (2004), Aspetto... na fortepian przestrojony (2004), Ostatni, teatr muzyczny na saksofon altowy, klawesyn i taśmę (2005), Dumka na saksofon altowy i fortepian bez wykonawcy (2005), Esercizi hommage à Karol Szymanowski, teatr muzyczny na instrumenty, metronomy i publiczność (2005), Powidoki na skrzypce i fortepian, (wersja 2) na flet, skrzypce i fortepian (2006), Geysir – Grisey na zespół kameralny (2006), Trois chants d’amour na dwa chóry kameralne (2006), Dialogues de Douve, cykl pieśni na mezzosopran i fortepian (2006), Spirit in cage dla orkiestry de ereprijs (2007), Selsebil na orkiestrę (2007), Spotkania na muzyków ludowych, instrumenty i chór kameralny (2007), Cisza, impresja dźwiękowa do cyklu obrazów Łukasza Leszczyńskiego (2007), Ciottolo na zespół (2008), Laterna na zespół i taśmę (2008), Three afterimages na kontrabas (2008), Afterimages – rosso na fortepian (2009), Nibiru – La rivoluzione della terra sconosciuta na zespół (2009), Analessi Rotte na wiolonczelę, dwa głosy i puzon (2009), Sospiri na zespół (2009), Westchnienia na orkiestrę kameralną (2008–10/12), Il riverbero della malinconia na zespół kameralny (2010), Tajemnica Chopina, rzeźba muzyczna (z Łukaszem Leszczyńskim; 2010), OPERA 3 na solistkę, akompaniatora i kompozytora (z Pete’em Cantem; 2010), In case of rapture, miniopera (2011), Archeopteryx, muzyka dla teatru tańca (2011), 4’34” – short piece against J. Cage na cztery instrumenty, trzech instrumentalistów i cztery głośniki (2012), Mosaïque na wiolonczelę i elektronikę (2012), Zamienione głowy, opera na orkiestrę kameralną i trzy charaktery (2011–13), Solarize opera kameralna na zespół, trzech aktorów i elektronikę (2013–14), POST-SONS na dwoje perkusistów i elektronikę live (2013–14).