Baskak (Antoni Beksiak)
krytyk muzyczny, redaktor, kurator sztuki, kompozytor, wokalista, computer freak. Inicjator i animator zjawisk z dziedziny muzyki polskiej wsi (Dom Tańca – współzałożyciel, Tupot Niedźwiedzia/Niewte), kompozycji współczesnej i avant-popu (Turning Sounds), sztuki dźwięku w przestrzeni miejskiej (Fryderyk Chopin. Ciennik osobisty w ogrodzie BUW), improwizacji (Ad Libitum), ostatnio twórca teatralny (performer w Requiemaszynie Chóru Kobiet, współpracownik Michała Borczucha w Zostań. Zostań) i filmowy.
Od dwudziestu lat zajmuje się rozszerzonymi technikami wokalnymi, postulując nowy model uniwersalnego wokalisty, ostatnio coraz aktywniej jako wykonawca. Może uchodzić za jednego z nieznanych pionierów beatboxu w Polsce. Od 2006 do 2011 prowadził cykl festiwalowy Gębofon, który przedstawiał najrozmaitsze zjawiska niekonwencjonalnej wokalistyki: od beatboxu przez poezję dźwiękową po sztukę krzyku, torując między innymi drogę do wprowadzenia beatboxu do kompozycji współczesnej na Warszawskiej Jesieni. Prowadzi efemeryczny zespół wokalny Gęba, współpracował z Yuvalem Avitalem nad warszawskim wykonaniem Reki.