klawesynistka, pedagog w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Chopina w Warszawie (sekcja klawesynu, organów i muzyki dawnej). Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. F. Chopina w Warszawie u Leszka Kędrackiego i Władysława Kłosiewicza, studiowała w bostońskim New England Conservatory u Johna Gibbonsa. Otrzymała szereg stypendiów na kursy mistrzowskie prowadzone przez Huguette Dreyfus, Boba van Asperena, Josa Van Imerseela, Ketila Haugsanda, Jacques’a Ogga, Menna Van Delfta, Roberta Hilla i Władysława Kłosiewicza. Stypendystka Academie Musicale de Villecroze, rządu francuskiego. Dokonała nagrań archiwalnych dla Polskiego Radia, które wytypowało ją do reprezentowania Polski na międzynarodowym konkursie EBU „New Talent” 2005 w Bratysławie. Jako solistka koncertowała i nagrywała z orkiestrą Sinfonia Varsovia, Polską Orkiestrą Radiową, Orkiestrą Filharmonii Krakowskiej, Orkiestrą Filharmonii Łódzkiej, Morphing Chamber Orchestra (współpraca z Andreasem Schollem) podczas wielu festiwali w Polsce i za granicą (m.in. Nantes, Bilbao, Tokio, Berlin).
Oprócz typowego dla klawesynu repertuaru XVII i XVIII wieku interpretuje również dzieła klawesynowej muzyki współczesnej. Dokonała światowych prawykonań utworów Pawła Szymańskiego: w 2010 roku Les Poiriers en Pologne ou une Suite de Pieces Sentimentales de Clavecin faites par Mr Szymanski, w 2014 roku Dissociative Counterpoint Disorder (utwór jej dedykowany). Artystka regularnie koncertuje na oryginalnych instrumentach klawiszowych. Swoje interpretacje dzieł Mozarta wielokrotnie prezentowała na rzadkich fortepianach tangentowych (Tangentenflügel), korzystając z kolekcji instrumentów historycznych w Bad Krozingen i Miltenbergu (Niemcy).
Stworzyła muzykę do spektakli teatralnych: Wasza Wysokość (reż. Katarzyna Kalwat, Teatr WARSawy), Daleko od Wichrowych Wzgórz Agnieszki Drotkiewicz (reż. Marcin Liber, Teatr Dramatyczny w Warszawie), Aleksandra. Rzecz o Piłsudskim Sylwii Chutnik i Na Boga! Jarosława Murawskiego (Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu). Wykłada podczas Letnich Kursów Metodycznych Muzyki Dawnej w Warszawie.
Koncertuje także w miejscach nietypowych dla muzyki klasycznej, starając się dotrzeć do nowego odbiorcy i przekonać go, że klasyka nie musi być nudna i poważna. W warszawskich klubokawiarniach (Chłodna 25, Nowy Wspaniały Świat, Pardon To Tu, Nie Zawsze Musi Być Chaos, Bar Studio) dała już wiele koncertów zarówno solowych, jak i kameralnych, zapraszając do współpracy nie tylko specjalistów z dziedziny stylowego wykonawstwa muzyki dawnej (dawała m.in. koncerty z Marcinem Maseckim na pianinie).
W 2013 roku ukazał się jej debiutancki trzypłytowy album zawierający zbiór partit klawesynowych J. S. Bacha (Clavier-Übung I, BWV 825-830). Album ten, wydany przez warszawską wytwórnię Lado ABC przy wsparciu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, jest pierwszą w Polsce kompletną publikacją tych dzieł na klawesynie.