współpracę w duecie perkusyjnym Hob-beats rozpoczęli w 2002 roku jako studenci klasy perkusji profesora Stanisława Skoczyńskiego w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Studia ukończyli w 2006 roku, otrzymując dyplomy z wyróżnieniem. Swój warsztat artystyczny kształtowali pod okiem takich pedagogów, jak Gert Mortensen (stypendium w Królewskiej Akademii Muzycznej w Kopenhadze), Jean Geoffroy, William Moersch, Ricardo Flores, Daniel Berg. Współpracowali także z Johnem Beckiem, Emmanuelem Sejourne’em, Stevenem Schickiem, Mathiasem Reumertem oraz Les Percussions Clavier de Lyon. Artyści są laureatami konkursów i stypendiów zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. W dorobku mają wiele prawykonań (m.in. Passacaglia, Muzyka koncertująca na duet perkusyjny i orkiestrę Anny Ignatowicz-Glińskiej, Returning Sounds for Magda & Miłosz Miłosza Bembinowa, Enso Jarosława Kapuścińskiego) oraz udział w prestiżowych koncertach, festiwalach i wydarzeniach artystycznych.
W swoim repertuarze duet Hob-beats ma transkrypcje, utwory perkusyjne XX i XXI wieku, kompozycje z towarzyszeniem orkiestry oraz z dwoma fortepianami.
W 2008 roku ukazała się debiutancka płyta duetu Returning Sounds (DUX), na której znalazły się utwory polskie pisane specjalnie dla Hob-beats (Anny Ignatowicz-Glińskiej, Miłosza Bembinowa, Marcina Błażewicza) oraz kompozycje zagraniczne (Jacoba ter Veldhuisa i Rolfa Wallina).
W 2005 roku Magdalena i Miłosz rozpoczęli współpracę z Lutosławski Piano Duo (Emilia Sitarz, Bartłomiej Wąsik) i jako kwartet Kwadrofonik wystąpili w ramach wielu prestiżowych koncertów w Europie, Izraelu, Brazylii oraz Stanach Zjednoczonych (m.in. w nowojorskiej Carnegie Hall). W kwietniu 2006 r. otrzymali Grand Prix TV Polonia, nagrodę Prezydenta Miasta Warszawy oraz nagrodę publiczności Burza Braw na 9. Festiwalu Nowa Tradycja, a ich autorski program – opracowania polskich melodii ludowych – został entuzjastycznie przyjęty przez publiczność i krytyków, a także jury, którego przewodniczącym był Zbigniew Namysłowski. W 2007 roku otrzymali Nagrodę Specjalną przyznaną przez Europejską Unię Nadawców (EBU) podczas konkursu im. Svetozára Stračiny w Bratysławie. Wiosną 2011 roku kwartet zadebiutował w Filharmonii Berlińskiej, gdzie zaprezentował transkrypcje dwóch baletów: Igora Strawińskiego Święto wiosny oraz Karola Szymanowskiego Harnasie, w 2012 roku zaś został zaproszony do współpracy z NDR Bigband w Hamburgu.