ur. 1975, jest nowojorskim kompozytorem i perfomerem. Studiował kompozycję pod kierunkiem Tristana Muraila i Freda Lerdahla w Columbia University oraz u Nilsa Vigelanda w Manhattan School of Music. W 2012 r. został stypendystą Fundacji Guggenheima, a w kolejnym roku otrzymał Nagrodę im. Herba Alperta w dziedzinie muzyki. Od 1998 r. jest współzałożycielem, saksofonistą i dyrektorem artystycznym Wet Ink Ensemble, specjalizującego się w wykonawstwie muzyki współczesnej.
Twórczość Mincka prezentowana była w salach koncertowych i na festiwalach na całym świecie, m.in. w Carnegie Hall, Miller Theatre, Wigmore Hall, na festiwalach w Strasburgu, Darmstadcie, Huddersfield, Festival Présences Radio France, Archipel w Genewie, Ultraschall, Unerhörte Musik w Berlinie oraz Contempuls Festival w Pradze.
Współpracował z takimi zespołami, jak ensemble recherche, Les Percussions de Strasbourg, Orpheus Chamber Orchestra, Ensemble Cairn, Ensemble Linea, SEM Ensemble, Talea Ensemble, Dal Niente, Yarn/Wire, Mivos i JACK Quartet. Jego muzyka jest szeroko rozpowszechniana także dzięki zamówieniom i nagrodom największych instytucji, takich jak francuskie ministerstwo kultury, amerykańska Akademia Sztuki i Literatury, amerykańska Narodowa Fundacja Rozwoju Sztuki, ASCAP, Narodowy Fundusz Sztuki (NEA), MATA, Radio France oraz Barlow Endowment Commission.
Ważniejsze utwory: Flows na fortepian (2000), Stems na fortepian (2000), I Kwartet smyczkowy „Pulse Variations” (2000), Rascal na fortepian (2001), Karate na dwa saksofony (2001), Slalom na dwa saksofony tenorowe, dwie gitary elektryczne i dwa zestawy bębnów (2002), Pong na dwie marimby (2001), II Kwartet smyczkowy „Tenor” (2002), Umflut na saksofon tenorowy, waltornię i orkiestrę kameralną (2003), Pendulum I–IX na różne zespoły instrumentalne (2004–15), Novelty Repeats Itself na baryton i fortepian (2004), Few From Many na orkiestrę kameralną (2004), Perpetuum mobile II na dwa saksofony tenorowe i akordeon (2005), To Nowhere From Nowhere na flet altowy, klarnet basowy, saksofon tenorowy, głos, fortepian, skrzypce i wiolonczelę (2006), Nucleus na saksofon i bębny (2007), „...it conceals within itself..." na trio smyczkowe i fortepian (2007), Subito na flet, klarnet, saksofon tenorowy, fortepian, skrzypce, altówkę i wiolonczelę (2008), Poco a poco na flet, klarnet, trąbkę, fortepian i trio smyczkowe (2008), No. 3 lift – tilt – filter – Split ALI na saksofon (2010), Kwartet smyczkowy (2010), Color – Form – Line na flet kontrabasowy, saksofony altowy i tenorowy, skrzypce, perkusję, fortepian i głos (2010), Flutter na wiolonczelę (2012), For Petr Kotik na skrzypce i fortepian (2012), V na marimbę (2012), Strata na gitarę elektryczną (2012), Number May Be Defined na klarnet basowy, trąbkę, puzon i głos (2013), Subito II na duży zespół (2013), Donegal na duży zespół (2013), Koncert kameralny na duży zespół (2013), Cadeau, septet perkusyjny (2014), Of Concentric Circles na flet, saksofon tenorowy, skrzypce, głos, perkusję, fortepian i elektronikę (2014), Pneuma na saksofon tenorowy i duży zespół (2015), Pendulum X: Harmonielehre na orkiestrę symfoniczną (2015).