|
ur. 1977 w Warszawie, w latach 1985–90 uczyła się
w klasie fortepianu Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. K. Kurpińskiego,
następnie w Państwowej Szkole Muzycznej II stopnia im. F. Chopina
(dyplom z wyróżnieniem w zakresie gry fortepianowej w 1997). Od 1998 do
2003 r. studiowała kompozycję pod kierunkiem Krystyny Moszumańskiej-Nazar
w Akademii Muzycznej w Krakowie. W roku akademickim 1999/2000 podjęła
także naukę kompozycji komputerowej w klasie Magdaleny Długosz.
Uczestniczka kilku międzynarodowych kursów kompozytorskich: w Krakowie i
w Helsinkach w 2000 r. (kursy zorganizowane pod auspicjami ośrodków
nowej muzyki ircam/acanthes), w Buckow (Niemcy) w 2001 r., a także w
Internationale Sommer Akademie Prag–Wien–Budapest w 2002 r. W
ra-mach programu wymiany studenckiej krakowskiej Akademii Mu-zycznej w
2003 r. przebywała w Stanach Zjednoczonych jako stypendystka Central
Washington University.
W kwietniu 2000 r. otrzymała pierwszą nagrodę na konkursie
kompozytorskim EuroArt Meeting we Wrocławiu za utwór High3bbing.Nor. W
2004 r. przyznano jej nominację do „Paszportu Polityki” w
kategorii muzyki poważnej.
Jej utwory wykonywane były w kraju (m.in. na festiwalu „Warszawska
Jesień” 2001 i 2003) oraz za granicą: w Holandii, Niemczech i Słowacji.
Ważniejsze utwory: for. d. na fortepian (1999),
lien-al na wiolonczelę, klawesyn i akordeon (2000), High3bbing.Nor na
orkiestrę symfoniczną (2000), interrioryzacion na komputer (2000),
oxygen nr.369,1 na taśmę i fortepian (2001), NonStopping center na
klawesyn (2001), (1”) exists as… (-1”) na flet,
akordeon, trzy perkusje, fortepian
i wiolonczelę (2001), Projekt ien na taśmę, wideo i tancerkę (2002),
„+” na orkiestrę kameralną (2003), konstrunity 0100 na 12 głosów
(2004).
Utwór konstrunity 0100 powstał w 2004 r. na zamówienie
Rządu Francuskiego dla zespołu Musicatreize.
|