ur. 1977 w Warszawie, rozpoczęła naukę gry na
fortepianie w wieku sześciu lat. W 1997 r. ukończyła Szkołę
Muzyczną II stopnia im. Chopina w Warszawie. Od 1998 r. studiuje
kompozycję u Krystyny Moszumańskiej-Nazar w Akademii Muzycznej w
Krakowie. W roku
akademickim 1999/2000 rozpoczęła także naukę kompozycji
komputerowej w klasie Magdaleny Długosz.
W kwietniu 2000 r. otrzymała pierwszą nagrodę w konkursie
kompozytorskim ?EuroArtMeeting” we Wrocławiu za utwór na
orkiestrę symfoniczną High3bbingNor. Latem 2000 r. uczestniczyła
w kursach kompozytorskich prowadzonych pod auspicjami paryskich
centrów nowej muzyki ircam / acanthes w Krakowie i Helsinkach.
W 2001 r. zadebiutowała na festiwalu ?Warszawska Jesień”
utworem oxygen nr.369,1 na taśmę i fortepian. W 2002 r.
uczestniczyła w letnich warsztatach dla kompozytorów w Reichenau w
Austrii, a od września do grudnia tego samego roku przebywała w
Stanach Zjednoczonych w ramach programu wymiany studenckiej pomiędzy
Central Washington University a Akademią Muzyczną w Krakowie.
Ważniejsze utwory: for d. na fortepian solo
(1999), lien-al na wiolonczelę, klawesyn i akordeon (2000),
High3bbingNor na orkiestrę symfoniczną (2000), interioryzacion na
komputer (2000), oxygen nr.369,1 na taśmę i fortepian (2001),
NonStopping center na klawesyn solo (2001), (1”) exists
as…(-1”) na flet, akordeon, trzy perkusje, fortepian i
wiolonczelę (2001), Project ien na taśmę, wideo
i tancerkę (2002).
Utwór (1”) exists as...(-1”) powstał
w maju 2001 r. Prawykonanie odbyło się podczas letnich kursów
kompozytorskich w Niemczech (wrzesień 2001).
Mówi o rzeczach, które nie mogą zaistnieć, gdyż ich istnienie
jest zdeterminowane przez nieistnienie...
Utwór Interialcell powstał w 2003 r. na zamówienie Fundacji
Przyjaciół ?Warszawskiej Jesieni” przy wsparciu finansowym
Die Ernst von Siemens Musikstiftung.
|