|
ur. 1971 w Elblągu. Studiował kompozycję w klasie
Leszka Wisłockiego we wrocławskiej Akademii Muzycznej, a obecnie w niej
wykłada. Jest współzałożycielem grupy artystycznej morphai.
Ważniejsze utwory: Impresje żuławskie na orkiestrę
kameralną (1993), Chmielowy poemat na sopran, chór aktorów i wielką
orkiestrę symfoniczną (1996), Liryki z motłochu myśli niczyich na chór,
trzy soprany, fortepian
i klawesyn (1996), Krany – koncert performance na fortepian, sopran
z udziałem kwintetu teatru tańca oraz aktora (1997), Hypér tes morphés
na sopran, saksofon i taśmę (1998), Morphai – spektakl
multimedialny na sopran, saksofon, fortepian, marimbafon i media
elektroniczne z tańcem, performance’em i wideo (1998), Medianty na
kwartet smyczkowy, klawesyn i fortepian (1998), Gry – spektakl
audiowizualny na sopran, saksofon, fortepian, marimbafon i media
elektroniczne, z udziałem tancerzy i aktora (1998), Wernisaż na
fotografię, fortepian i taśmę (1999), Ludus na orkiestrę symfoniczną
(2000), Ovinu Malkeinu na taśmę (2000), Monada I na akordeon i dwoje
skrzypiec (2001; wersja na klawesyn i dwoje skrzypiec – 2002),
Sekwencje – spektakl audiowizualny (2001), Początek, audycja na
lektora i elektronikę (2001), Postęp na sopran i elektronikę (2001),
Cel, audycja nr 2 na lektora i elektronikę (2002), Wyczochraczone na
komputer (2002), Trawy rozczochrane na głos
i komputer (2002), Triady na orkiestrę smyczkową i elektronikę (2002),
monada 2 na sopran, trąbkę i komputer (2003).
monada 2 została zrealizowana w Studiu Eksperymentalnym
Heinrich-Strobel-Stiftung des swr we Fryburgu Bryzgowijskim w 2003 r.
|